Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie služby sKým.cz
Mareš, Karel ; Tyc, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.
Návrh marketingové strategie služby sKým.cz
Mareš, Karel ; Tyc, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.